Pirkimo taisyklės

Prekių pristatymas:

Užsakius prekių už 50 eurus pristatymas NEMOKAMAS „Omniva“ paštomatu.
Užsakius prekių už mažesnę nei 50 eu sumą, pristatymo kaina 
2,95 eu „Omniva“ paštomatu
3,95 eu „Venipak“ kurjeriu (galioja perkant už bet kokią sumą)
Prekes siunčiame per „Omniva“ siuntų terminalus. Pristatymas 1-3 darbo dienos. Siuntą atsiimti galima 24/7. 
Prekes siunčiame per „Venipak“ kurjerių tarnybą. Pristatymas 1-2 darbo dienos. Siuntos pristatomos darbo dienomis 8-17 val.
Praėjus 2 d. nuo užsakymo pateikimo ir jo neapmokėjus, užsakymas automatiškai anuliuojamas. Lauksime Jūsų užsakant kitą kartą.

Prekių grąžinimas arba keitimas.

Pageidaujant pakeisti arba grąžinti netikusią prekę BŪTINA užpildyti prekės grąžinimo formą:
1. Jei gausite prekę su gamykliniu defektu arba pažeistą siuntimo metu, šią prekę pakeisime nauja, sumažinsime prekės kainą arba grąžinsime sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekių grąžinimo išlaidas apmokėsime mes.
2. Remiantis valstybiniu „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumų“ 18 punktu: „Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti pinigus dėl šių taisyklių 1p. nurodytų priežasčių netenkinamas įsigijus šias prekes: parfumerijos, kosmetikos ir tualetinius preparatus, vyriškus, berniukų, moteriškus ar mergaičių apatinius drabužius, kūdikių drabužėlius, pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius dirbinius, pižamas ir panašius dirbinius, liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius dirbinius, patalynės reikmenis, žaislus“.
3. Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per keturiolika dienų nuo prekių pardavimo dienos pakeisti ją analogiška preke.
Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę per šio punkto pirmojoje pastraipoje nurodytą terminą grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.
4. Grąžinama ar keičiama prekė:
·Turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, pridėjus pirkimo dokumentą per 14 dienų nuo pirkimo dienos.
·Grąžinama prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos (kokybiškos prekės su nukirptomis etiketėmis atgal nepriimamos!).
·Prekės grąžinimo ir išsiuntimo išlaidas apmokate Jūs (klientas).
·Grąžinimai priimami šiais būdais: 
1. Paštomatai:
LP Express Vilnius Sausio 13-osios g. 2(Maxima), tel. 868687870
Omniva Vilnius Sausio 13-osios g. 2(Maxima), tel. 868687870 
2. "Venipak" kurjeris. Mes iškviečiame kurjerį į Jūsų namus Jums patogiu laiku. Paslaugos kaina 3,95 eu
3. Vilniečiams, galima susitarti dėl prekės grąžinimo mūsų parduotuvėje adresu Sausio 13-osios g. 2-113. Daugiau informacijos tel. 861770073 arba el.paštu penkisezonai@gmail.com 

Apgailestaujame, tačiau neturime galimybės atsiimti siuntinių iš "Lietuvos Pašto" padalinių. 

5. Jeigu jūs norite pakeisti ar grąžinti prekę - parašykite mums penkisezonai@gmail.com ir pateikite šią informaciją:
·Grąžinamos prekės pavadinimą;
·Vardą, pavardę, kvito ar užsakymo numerį;
·Grąžinimo priežastį.
Per dvi darbo dienas nuo Jūsų pranešimo gavimo patikslinsime ir suderinsime prekių grąžinimo tvarką ir sąlygas.

Jei Jūsų netenkina penkisezonai.lt parengtas atsakymas į Jūsų rašytinę pretenziją, prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) - ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/